LES COSES SEMPRE ES PODEN FER D'UNA ALTRA MANERA. JA TROBARÉ LA FORMA



diumenge, 16 d’octubre del 2011

Font de les Tàpies
















Dissabte passat vaig anar a la Font de les Tàpies. Feia temps que no hi anava. El camí s'ha fet malbé.

Em vaig endur el llapis, la goma i les aquarel·les. El dibuix no surt com jo volia i després d'estripar un parell d'esbossos, me n'entorno a casa.


Tarda d'octubre.
A sota el vell pollancre
pluja de fulles.

Plora la molsa,
lentament, gota a gota,
l'eco l'escolta.

Ran la passera
una pacient granota
guaita, i espera.




1 comentari:

  1. Jaume, el primer i el tercer són "de nota". Estan molt ben construïts i són molt encertats. Tot s'hi escau: les imatges i la narració.
    El segon, que també és maco, falla una mica a nivell formal perquè per anar bé tots els versos haurien d'acabar en paraula plana i "safareig" ho espatlla. Tot i així, em sembla que en el món dels haikus hi ha una màniga molt ampla per adaptar les normes a les necessitats de cada autor.
    Veig que "també" escrius bé, ets l'artista renaixentista total ;-)
    A reveure
    Eladi

    ResponElimina